missebbell.blogg.se

Födelsedag mm! ❤️👌

Publicerad 2014-08-12 13:49:28 i Allmänt,

Hej, ja nytt inlägg nu då! 
I förrgår så fyllde min mamma år så då åkte vi till ullared, det va kul, jag handlade för typ 1273kr tror jag! Igår så fyllde jag 13 år så då åkte vi till Örebro och gick i min favorit galleria en hel dag, jag köpte 2 par jeans från Rut & Circle som jag är kär i, en tröja från Rut & Cirkle, ett Michael Kors nagelack för 225kr elle något sånt från kicks, 2 vs (forever pink och true escape) för 100kr st på parfymeri L, jag va inne på the body shop och hittade en handsprit för 60kr tror jag de va! Sen så köpte jag världens snyggaste skor inne på scorett för 400kr som jag ä helt kär i! Sen så köpte mamma frosen yoghurt till mig som man fick ta massor olika topping på själv! skit gott va det! Sen så va vi och åt på donken, jag köpte 9 nuggets Co. med + meny, 1kr vart det tack vare att jag va medlem i donken när jag va liten så skickar dom fortfarande presentkort på 70kr så japp 1kr vart det! Ja men idag ska jag bara slappa, imorgon ska jag iaf till liseberg med min kompis Alicia, hennes mamma och min mamma. Det ska bli kul! Nej men det va väll allt för detta inlägg! Hejdå! ❤️❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela