missebbell.blogg.se

Sommarlovet! ❤️

Publicerad 2014-08-05 12:36:17 i Allmänt,

Hej ja, jag vet att jag inte har gort ett inlägg på jätte jätte länge men har inte orkat men nu har jag tid och lust så nu kommer det ett!
Ja me, vad ska man skriva då?
Ja, jag fyller 13 om 6 dagar! Yayy! 
Va mer? 
Jo men jag har varit på Öland och Ålands krryssning, jag va på Nickelodeon dagen på Öland,
Vad har jag mer gort...?
Jo jag har fått en nu favolåt varje dag, vet inte hur jag lyckas men just nu är det Shower med Becky G

Vad har jag mer gort då? 
Jo jag har shoppat och shoppat och shoppat, jag har varit med Jossan nu i 2 dagar. Jag har sovit bort hela sommarlovet typ, Jag struntade i att sova i ett dyngan (Yess!) 
Aa det är väll allt jag har tt skriva, så börja gärna kålla min blogg igen för jag ska försöka börja uttdatera oftare!
Så tack för mig lever pastej! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela