missebbell.blogg.se

Parfym ✌

Publicerad 2014-05-20 21:14:20 i Allmänt,

Idag så va jag hemma för jag hade jätte ont i huvudet men sen senare så åkte jag och mamma o handlade och då så va vi inne på rusta och då hittade jag denna parfymen för endast 10:- och jag bara älskar den! 
Det är ett tips att köpa, men vet inte vad jag mer har att skriva...
Jo en sak till, jag får panik för jag har kollat på 3 säsonger av pretty little liars och ja jag vet att det finns 5 säsonger men om någon vet vart man kan hitta säsong 4 & 5 så snälla säg det för jag bara måste se! XD 
Men det va i alla fall allt jag hade att skriva så hajjdåå!! :*


Kommentarer

Postat av: Vitaste Vitt

Publicerad 2014-05-20 21:18:40

Bra pris 🌸

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela