missebbell.blogg.se

Gårdagen

Publicerad 2014-10-27 07:48:51 i Allmänt,

Hej, ja jag vet att det inte kom något inlägg igår men det är för att jag och mamma var hos mormor o morfar hela dagen typ och åt tacos och sen så satt jag med mobilen ute i köket och lyssnade på musik och messade för det är det enda stället som har täckning och internet i deras hus så japp men sen så tror jag vi åkte hem vid 5 och då när jag kom hem så städade jag iordning det lilla som behövdes i mitt rum och sen så gick jag och la mig o kollade på yt till 12:20 så därför kommer inlägget upp nu halv 8 på morgonen istället för typ 7 på kvällen då jag kommer börja lägga upp men just nu ligger jag här i sängen och vet inte vad jag ska göra för det är skit mörkt ute och jag är nog den enda i hela Sverige som är vaken nu känns det som så jag har ingen aning om vad jag ska göra men det märks om någon mer vaknar snart men jag måste bara tacka för alla läsare jag har fått, det är helt sjukt. Jag fattar inte varför någon skulle vilja läsa om mitt tråkiga liv men ni värkar gilla det iaf men tack så sjukt mycket till er, älskar er. Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela