missebbell.blogg.se

Halloween fest

Publicerad 2014-10-26 02:15:12 i Allmänt,

Hej, jag sa ju att jag skulle kunna lägga upp ett inlägg varje dag, dock så är klockan 02:15 när jag skriver detta men vi kan räkna det som att det är lördag fortfarande. Idag så va jag på halloween fest hos Alicia vilket va skit kul. Vi tittade på film, åt chips, körde någon typ "lek", tittade på trailers av Annabelle så nu e jag skit rädd o hade bara det allmänt kul, det slutade halv 9 men jag råkade stanna till typ 12 halv 1 så därför kommer detta upp så sent men asså jupp det är typ min dag, srry för att det blir så långa inlägg men det är svårt att formulera sig kortare så det får ni leva med men tack för att ni fortfarande läser min blogg även fast jag har varit så oaktiv de senaste månaderna men som sagt va att nu kör jag igen men ska sova nu så hejjdåå! 
Juste sminkningen från idag 👇

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela