missebbell.blogg.se

Nystart typ

Publicerad 2014-10-24 19:26:01 i Allmänt,

Jahoop, här sitter man då i soffan o får en blick när man frågar om man får börja med yt o ens mamma säger "den den där bloggen går ju bra du Ebba, den händer det mycket på" så då tänkte jag bara för att säga imot göra ett inlägg om att jag troligtvis kommer börja med yt o FÖRSÖKA blogga varje dag. Dock vet ni hur jobbigt det är att hålla igång en blogg o skriva om saker varje dag när man inte har något att skriva om men får väll helt enkelt bara komma på något. Jahopp men nu har skolan börjat igen då (haha typ för två månader sen ja Ebba, bra där) och det är fan roligare en förväntat. Det är höstlov nu o de e ju gött så jupp men asså har seriöst hjärnsläpp på vad jag ska skriva så jag tänkte att jag skiter i detta just nu och försöker mer imorgon så in o läs då! Men herrå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela